Frakt, levering og retur
Leveringsmetoder
Nasjonalt sender vi alle forsendelser med Bring. Frakt er gratis innad i Norge. Normal leveringstid er 2 – 4 virkedager fra pakken er sendt fra oss - avhengig av hvor du bor. Vi tar forbehold om forsinkelser i perioder med stor pågang hos Bring. Du vil motta hentemelding på SMS eller e-post, så det er viktig å oppgi korrekt mobilnummer og mailadresse når du legger ordren.
Retur og reklamasjon
Vi håper alltid at du blir fornøyd med det du handler hos oss, men skulle du ønske å returnere varene til oss så fyller du ut returskjema som fulgte med pakken din. Varen må returneres innen 14 dager i samme stand som da du mottok den. Det betyr at produktene må være ubrukt, merkelappene må være på og varen må være uten lukt og flekker.
Vedlagt i din bestilling finner du en ferdig utfylt returlapp som du fester godt synlig utenpå returpakken
Hvis du finner feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt, ber vi deg sende en mail til contact@bacui.no. I følge kjøpsloven, må du innen rimelig tid etter du oppdaget mangelen gi oss beskjed. Send oss derfor en mail med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen og veldig gjerne gode bilder i høy oppløsning ettersom dette kan bli etterspurt. Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon ber vi deg ta kontakt på e-post eller telefon.
Tlf: 92434769
Mail: contact@bacui.no
Gebyr ved uavhentede pakker
Husk at du må hente pakken din innen fristen du får fra posten, etter det vil varene sendes i retur. Om du ikke henter pakken innen oppgitt dato og den blir returnert til oss, vil du bli belastet ett gebyr på 200 kr. Dette er fordi vi betaler fraktomkostninger for alle pakker som blir sendt og returnert.
Konfliktløsning ved eventuelle tvister
Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.